comments so far...

1# "You are probably the nicest customer..." - När jag (Madde) ställde tillbaka kundvagnen på den plats där jag tagit den och Dessutom tryckte in den så att den kopplades ihop med övriga vagnar. En självklarhet i Sverige?

2# "He is a very nice man, most people would not have done that..." - När Andreas hoppade av sin "tube" för att plocka upp den flaska som en annan människa dumpade i vattnet.

3# Tummen upp från en bilist när jag stannade i slutet av trottoaren och väntade på att han körde förbi, istället för att kliva rätt ut på gatan. Eller var det för att jag stod där i bikini?! :O



Andreas köpte en tandborste, vilken visade sig vara en eltandborste. Han är nöjd! :-)



Kommentarer:

1 nico:

skriven

Låter som en bra dag, dålig hyffs på dom där amerikanerna som inte ställer tillbaka kundvagnarna efter sig :D

2 Madde:

skriven

Jag håller med dig Nico! De är ena riktiga latmaskar allihopa om det enda som krävs är att man ska ställa tillbaka vagnen för att få så mycket beröm. :P

Kommentera här: