16 augusti - Grand Canyon

Ja, på vägen från Sedona så stannade vi till vid Grand Canyon, igen. Vi hade permit för att vandra hela vägen ner till Colorado River, tälta där och sedan vandra upp igen, men vi valde att inte göra så pga ömma knän och ryggar. Men vi gick ca 1,5km till första avsatsen i alla fall! :)
 
Vi gick ju ner för 4 år sedan, mer om det kan ni läsa om tidigare i denna blogg.
Ops, glömde jag säga att vi sen dess har burit dessa? ;) ...och Hur brun är inte Andreas då? Jag ser ju likblek ut, men det går väl i släkten Collvin, eller vad säger ni andra Collvinare? :)
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Förlovade!!!:)
Gött!

Ses snart:)

2 Linda:

skriven

Perfekt! Nu är jag nöjd med din ring Madde! Grattis min älskade vän! Kan du komma hem någon gång så jag även kan få se din ring IRL. Saknar dig massor!! ❤️😘

3 Marie:

skriven

Grattis! Det var på tiden! Kramar!

4 Madde:

skriven

Vem var det som skrev den översta kommentaren?? :)

Kommentera här: