Sen sist...

Sen förra inlägget känns det inte som om det har hänt så mycket, egentligen. Det är fortsatt solsken varje dag och graderna ligger runt 30. För två dagar sedan besökte vi Sea World, vilket förmodligen var ett paradis för barn. Vi hade också kul, men det var mycket, mycket barn där! :)

I går låg vi en stund på stranden. En vääldigt bred strand om jag får säga det själv och även jättefin. Men parkeringen var dyr. När vi satt där på stranden och tittade på alla stora härliga vågor så ville vi självklart bara kasta oss i vattnet och leka i vågorna. Haha... Vi kom i till knäna ungefär, vattnet var sviiiinkallt! Det gjorde riktigt ont i fötterna av kylan. Brrr. :( Besvikelsen blev total. Hade verkligen längtat efter att få kasta mig i det där vattnet. Hoppas att det blir varmare längre upp. ;)

I går besökte vi även, eller snarare mest åkte igenom Los Angeles. Vi stannade självklart dock till och tittade på Hollywoodskylten. Vi kom inte alltför nära, men tillräckligt för att känna oss nöjda.

Klockan är nu nio på morgonen och Andreas sover fortfarande. Han har sovit sen kl.21 i går kväll. Haha. Själv gick jag och la mig kl.22 och har nu redan hunnit duscha och surfa runt på internet lite. Idag är tanken att vi ska besöka SixFlags - En bergochdalbanepark! :) SKa bli kul!





Kommentarer:

1 GorG:

skriven

Ah du bloggar! Det har jag missat helt. Ser svinnice ut på bilderna. Får ta och läsa igenom alla inläggen imorn, börjar bli sent på denna sidan pölen ;)



GorG out

Kommentera här: